Gepubliceerd op vr 29 mei 2026
Tijdens de week van het afvalteam vragen we extra aandacht voor de mensen die elke dag instaan voor een propere en leefbare gemeente.
Onze afvalophalers, techniekers, parkwachters en onthaalmedewerkers zetten zich dagelijks in, zowel zichtbaar op straat als achter de schermen van de afvalophaling. Hun werk is essentieel voor het welzijn en de netheid van onze buurt.
Daarom roepen we iedereen op om deze week, en eigenlijk elke dag, meer respect, voorzichtigheid en waardering te tonen. Een glimlach, een vriendelijk woord of een compliment kan een groot verschil maken.
- Toon je waardering met een glimlach, een compliment of een vriendelijk gebaar:
Week van het afvalteam - Hang je ingekleurde campagnekleurplaat aan je afvalzak of -bak. Download ze hier: kleurplaat-wvha2026.pdf
Samen zorgen we voor een positieve en veilige werkomgeving voor onze afvalteams.
Meer info vind je hier: Week van het afvalteam | Interza - Incovo
Dankjewel aan alle medewerkers van het afvalteam!
